Een levensbewijs opvragen was nog nooit zo eenvoudig

Ondervindt u wel eens problemen bij de periodieke opvraag van de levensbewijzen? Maakt u zich zorgen om de financiële risico's als u het een jaar overslaat? Wilt u het vaker doen, maar frustreert u daarmee uw klant? Raken er wel eens documenten zoek? Kost het proces u te veel tijd? Zien uw klanten er elk jaar weer tegenop?

Het zijn bekende signalen en zorgen. En u wilt dit graag verbeteren. Grip krijgen op het proces. De periode afstemmen op de financiële risico's. Voortgang monitoren wanneer het u uitkomt. En uw klanten de documenten zo gebruiksvriendelijk mogelijk laten versturen. Het kan nu!

Met attestatiedevita.nl® is het opvragen én terugsturen van een levensbewijs makkelijker dan ooit. Zowel voor u áls voor uw klanten. Met attestatiedevita.nl® verzorgt GDPS Group B.V. het volledige proces rondom levensbewijzen. En bij ons is volledig ook echt volledig! Inclusief opvragen, herinneren, ontvangen, beoordelen en bevestigen! En dat allemaal wanneer en hoe u dit wilt.

Gewoon vanuit huis binnen vijf minuten geregeld.

En uw klanten? Die kunnen het levensbewijs opsturen op de manier waarbij zij zich prettig voelen. Met de post of digitaal. Op papier of met de computer, tablet of met onze speciale mobiele app. En met onze nieuwste technologie hoeven uw klanten zelfs de deur niet meer uit. Geen afspraken meer bij het gemeentehuis of een trip naar de ambassade. Gewoon vanuit huis binnen vijf minuten geregeld.

Benieuwd hoe wij dit doen en wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op. Wij komen graag bij u langs om de mogelijkheden te bespreken en u te laten zien dat het ook anders kan.

Unieke mobiele app: geen documenten meer nodig

Als eerste organisatie in Nederland bieden wij u en uw klanten de mogelijkheid om heel eenvoudig het levensbewijs aan te leveren via een mobiele app. Gewoon vanuit huis zonder administratieve rompslomp. Zelfs zonder een afspraak bij de lokale overheid. Wij maken daarbij gebruik van de allernieuwste technieken en ontwikkelingen op het gebied van identificatie en biometrie.

U bespaart uw klanten daarmee én de kosten voor het aanvragen van de levensbewijzen én de tijdrovende trip naar de lokale autoriteiten. Want met de mobiele app kan uw klant binnen vijf minuten regelen wat voorheen uren in beslag nam. Zonder daarbij in te boeten op authenticiteit.

Voor uw organisatie bespaart u onder andere op de portokosten en de administratieve handelingen die nodig zijn voor de beoordeling van de levensbewijzen. Maar u bespaart uiteraard niet op de kwaliteit.

Benieuwd hoe het werkt en wat wij nog meer voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op. Wij laten u graag zien wat de voordelen kunnen zijn voor u én uw klanten.

Met het portaal bent u altijd in control

Het portaal is er op gericht om voor u het overzicht te bewaren. In het dashboard ziet u in een oogopslag hoeveel dossiers er nog in behandeling zijn. Daarnaast geeft het portaal u inzicht in de aantallen per status en kunt u de details van elk dossier bekijken.

Ontvangt u de documenten vaak te laat of helemaal niet? Wij rappelleren automatisch meerdere malen via brief, mail en sms en zorgen er zo voor dat documenten op tijd binnen komen.

Op zoek naar een dossier voor een specifiek persoon? Met de zoekfunctie vindt u binnen enkele seconden het juiste dossier. En het detailoverzicht geeft, naast alle gegevens van het dossier, ook inzage in de communicatiemomenten. Uiteraard vindt u hier ook alle documenten die de klant heeft terug gestuurd.

Alles is er op gericht om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken. Het enige wat u hoeft te doen is te zorgen dat wij de nieuwe aanvragen ontvangen. Dan doen wij de rest.

De voordelen voor u én voor uw klanten

Meer controle

Altijd inzicht in de status van al uw aanvragen. Overzichtelijk gepresenteerd in het dashboard.

Klantvriendelijker

Uw klant retourneert met een medium naar keuze. Papier, digitaal of met onze unieke mobiele app.

Snelle beoordeling

Standaard beoordeling binnen 2 werkdagen. Met gebruik van onze app kan het zelfs binnen 5 minuten.

Veilig & betrouwbaar

Onze applicatie voldoet aan de hoogste veiligheidsnorm. Dat moet ook, want het zijn uw gegevens.

Flexibel

Flexibele keuzes voor aanvragen, communicatie, retourneren en beoordeling. Voor u én uw klanten.

Minder kosten

U bespaart veel tijd en daarmee gelijk ook op uw kosten. En dat terwijl uw financiële risico's afnemen.